reklama

Bezzubý sex :)

Predohra. Už pár mesiacov som nebol vo svojej koži. Necítil som sa dobre v spoločnosti, ani keď som bol sám. Neviem, kedy som sa naposledy usmial, ani jesť mi nechutilo. Stále som na to musel myslieť. Mal som istý dlh, ktorý sa už nedal odkladať - veľmi som potreboval zapchať jednu zanedbanú medzierku. Aj keď som tušil, že sa to na prvý pokus asi nepodarí a vôbec to nebude lacná záležitosť, musel som sa  premôcť a urobiť to. Nečakal som však, že po prvej návšteve to bude až taká katastrofa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

AKT. To si teda dopadol, povzdychla si a s jemnou výčitkou dodala: A to som ti dala to, čo máš najradšej. Podobná veta z úst ženy žiadnemu mužovi na sebavedomí nepridá. Žiaľ nešlo to, musel som ju odmietnuť. Asi sa právom nahnevala: Si už síce vo veku, keď sa ti môže prihodiť, že máš čo, ale nemáš s čím, ale to ťa neospravedlňuje, keby si to nezanedbával, nemuselo k tomu ešte dôjsť. Zabila ma, ale neostáva mi nič iné, len pokračovať. Keď nie na druhý, tak na niektorý ďalší pokus sa to musí podariť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ORGAZMUS. Až na štvrtý raz, ale mám to šťastne za sebou. Čo bolo už neplatí, znova som komplet chlap! Už zase môžem! Môžem sladké! Môžem robiť to, čo mám najradšej - chrúmať tvrdú orieškovú čokoládu. To sa s medzerou v chrupe a s citlivými a zbrúsenými zubami nedalo. Štyri sedenia u zubára a sk......e drahý mostík ma vrátili späť. Ešteže to boli zuby, dole by mi protéza veľmi nepomohla.

Aby sme predsa len ostali pri téme, nielen sladké dokáže urobiť človeka šťastným. Ako som sa dozvedel z hlavných večerných správ, tuším JOJky, vedci dokázali, že výlučky mušličky pri pohlavnom akte, majú to isté zloženie a účinky ako včelí med- až na to, že nie sú až také sladké. Konečne nejaká dobrá správa, najmä v čase hroziacej chrípky. Takže, ako nám bolo v telke poradené: Kto má rád sladké, nech si buchtu pocukruje. Ja ešte dodám: A kto má s čím, nech sa do nej poriadne "zahryzne" a potom ochutná. Božská prevencia!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

DOHRA. Už sa jej neviem dočkať. Tá teda bude, keď si toto prečíta moja Opora v starobe.

Peter Kobelák

Peter Kobelák

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  28x

Väčšinou som v menšine. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu